Wikier og blogg – det neste på min agenda

Jeg har nå presentert et par digitale verktøy en kan ta i bruk i skolen. Dette har jeg veldig lyst å gjøre mer av, men klokka er mye og jeg synes de neste postene bør få litt mer oppmerksomhet enn ti minutter en torsdagskveld.

Jeg har veldig lyst å ta for meg hva – hvordan – hvorfor om det å blogge i skolen og det å lage wikier. I tillegg vil jeg gjerne vie litt tid til bruk av forum, bruk av støttestrukturer, digitale tankekart, dataspill som er laget uten å ha det pedagogiske i bakhodet, StumbleUpon og lignende tjenester, twitter og Skype. Mye på agendaen skjønner dere.

I mellomtiden skal jeg sove litt og dra på siste dag av mastersamlingen for denne gang. Er du natteravn kan du jo ta deg en rundtur på bloggen min? Kanskje du finner et innlegg og to du ønsker å kommentere – eller kanskje du har et forslag til hva jeg skal blogge om?

Legg igjen en kommentar

